суботу, 15 вересня 2018 р.

Вовчик



Дитина, яка начастіше приносила “приступи щастя” – нелогічну, неочікувану, нерозбавлену, чисту як свіже повітря радість. Минулого літа від нього можна було за весь день почути одне слово. Якщо пощастить. Цього літа йому обов’язково треба було щось сказати, щойно мене бачив.
- Куда идешь? Где ты сидишь? Что ты кушала? Тебе холодно? Виноград. Садись, Даша. Пойдем, Даша. Что на снек? Где Диана?

Якщо я діставала з кишені телефон:
- Что ты пишешь? Покажи что ты сфоткала! Некрасиво! (все це з безтурботно-замріяною посмішкою)
- Что тут некрасиво?
- Некрасиво.
- Это почему?
- Некрасиво! - веселиться Вовчик 
- Красиво!
- Красиво?
- Ага.
- Некрасиво.

- Тут рисовать?
- Да, Вовчик
- А что рисовать?
- Арбуз. какого цвета арбуз?
- Зеленый. Некрасиво.
- Красиво. Ты молодец.
- Молодец? Некрасиво!

По черзі загинає усі мої пальці на двох руках і намагається втримати. Тримає легенько. Розгинаю кілька пальців. Сміється хапає їх обома руками і загинає сильніше. Розгинаю на іншій руці. Вовчику весело. Мені теж – згадала, як в дитинстві я так гралася з татом. Але Вовчик почав цю гру сам. Чесно кажучи, я не знаю, кого з нас двох вона більше тішить – хлопчика з аутизмом, чи дорослу тьотю…

І - моє улюблене:

Вовчик: Диана! Диана!

Діана: Шо?

Вовчик: А шо такое шо? 







1 коментар: